Lördag

Idag har jag börjat "klicka in" Franklin och han fattade nästan på en gång. I början undrarde han mest över vad det var som lät, men när han insåg att ljudet bringade köttbullar så blev han ivrig. Lilla sötnosen.

Jag tänkte att jag skulle bjussa på lite bilder. Självklart inte bästa kvalité, hunden vill inte gärna stå still. :)



Sover i nya lägenheten. (Han stänger sällan ögonen mer än såhär när han sover)



Promenad på världens bästa lantväg. Här kan han i princip springa fritt jämt.



Första snödagen. Hur lycklig hund som helst!



Det var tänkt att jag skulle knäppa lite fina skogsbilder, men reflexhalsbandet var lite i vägen.


Hoppas att alla andra valpar och hundar (människor också för den delen) har det bra!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Kerstin Herlitz

Så söt han är där han ligger och sover den lille Franklin. Har lagt in bilden på hans sida. Hör av er om ni vill vara med och spåra. På söndag är vi i Sjulsbo just på Norbergsvägen.Lite närmare för er. Kram Kerstin

2009-11-10 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0