Testa gränser.

Ojojoj, nu testar Franklin sina gränser HELA TIDEN! Han gör saker som han normalt inte gör/inte får. Till exempel hoppa upp i sängen, äta kattmat, gå in i badrummet (vill inte att han käkar kattsand), bråkar med katten som faktiskt inte vill och nu sist så högg han mig lite lätt i näsan när jag skulle säga till honom (jag brukar gå ganska nära hans ansikte och blänga honom i ögonen). Det är klart att det går över, men det han nog blivit lite värre av att han har varit sjuk. I och med att han AKUT måste gå och bajsa, så måste man ibland låte honom styra när man går. Klart att han inte har fått nosa på allt, men man ser ju på gångstilen när det är på gång. Dessutom så blir det ju han som talar om när han måste ut. Så det försöker jag kontrollera nu, jag börjar lära mig när det är dags och inte. Ibland vill han bara ut för att han vill bestämma känns det som.

Nu har han krypit ihop på sin fäll och sover i alla fall, äntligen. Han har svårt att sova om jag göra någonting i ett annat rum så han sover mest bara stötvis och kommer sen för att kolla till vad jag gör. Trotsåldern kom väl med tänderna helt enkelt? Jag kollade nyss tandraden nere och minst två tänder är borta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0