Lägenheten såld!

Hej!

Nu är vi glada här hemma i Avesta. Vi fick snabbt en köpare av lägenheten och det känns hur skönt som helst. Då är det bara att ladda inför flytten den 15 september.

Jag var iväg till mina föräldrar med Franklin medan Christian hade visning här hemma. Jag upptäckte att tänderna nästan flyger ur munnen på honom så snart är det inga kvar. Självklart busade han på som vanligt där ute. Det är så skönt att ha ett ställa där man kan släppa honom lös. Mina föräldrar har en stor åker bakom sitt hus där det nästan bara är att springa rätt fram på. Efter ett tag blev han trött och jag lyfte upp honom i mitt knä. Då somnade han nästan direkt. Där trivs han som allra bäst. Sitter jag på golvet så ska han alltid krypa upp i famnen och kramas. Så otroligt go' hund.

Nu har dagen äntligen lugnat ner sig så jag ska sätta mig och plugga en stund. Får se hur länge jag orkar ha ögonen öppna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0